Nový rok

01.01.2011 19:16

Jak na nový rok, tak po celý rok. Něco starého končí a nové začíná. Podařilo se mi tedy něco ukončit, pletenou vestu, na kterou jsem neměla několik měsíců čas a taky něco nového začít - když psát záznamy o životě jako můj dědeček, tak už ne tužkou do kalendáře, ale moderně  - do počítače....založila jsem tedy tento blog. O čem bude? O všem, i o tom počasí, o tom co nového u nás na statku, kdo přijel, co přivezl, co se nám podařilo...

Takže dnes  1.1.2011 byl poklidný den, teplota venku se pohybovala těsně kolem 0°C, hospodář nakrmil všechen dobytek a panoval velký klid, čekali jsme návštěvu, která se mírně zkomplikovala, ale se soumrakem dorazili. Kdo? Moje sestra Radka, její přítel a jeho bratr s přítelkyní - skotkou Kejsi (nevím jak se to píše anglicky). Prohlédli si potmě statek, ochutnali sýry, najedli se a odfrčeli zpátky do velkoměsta a zítra už budou zase v Anglii.

Jak tedy po celý rok, no pohodově a návštěvně!

—————

Zpět


Kontakt

Michal Hrdlička

Na Statko 32
789 75 Brníčko u Zábřeha


777 577 077